wtorek, 16 sierpnia 2016

Coś innego (jak chcesz to czytaj nie zmuszam)

Na wattpadzie zostałam nominowana na 20 faktów o sobie więc pomyślałam że "hej czemu tylko ci z wattpada mją czytać to dziadostwa? Pomęczmy też innych ludzi #devilasfuck)
No, a więc zostałam nominowana przez domijorgistas (na wattpadzie) do 20 faktów o sobie.
Zapraszam również dziewczyny które lubią 5Sos (albo i nie...) do jej fan fiction o Luke'u Hemmings'ie.
#reklamabochcę.

Shiiit.
A więc.
1. Mam na imię Magda. Nienawidzę, gdy mówią mi Madzia. Wiąże się to ze złymi wspomnieniami i bardzo mi się robi niedobrze, gdy ktoś tak do mnie mówi. Po prostu Magda, Lily albo Bell wystarczy.

2. Uwielbiam śpiewać. Ogólnie mam duszę artysty, kocham malować budować tworzyć coś własnymi rękoma. Kiedyś należałam do szkolnego chóru jednak jestem już na niego za stara ;-;. Chodzę na zajęcia plastyczne do domu kultury w moim mieście po bardzo długich namowach rodziny.

3. Mam 15 lat.
Tak tylko tyle. Tak po prostu mam 15 lat.

4. W mojej książce na wattpadzie Forgotten Angels, życie moje i moich przyjaciółek jest przedstawione jak najbardziej realnie. Co znaczy, że wspomnienia, myśli czy plany a nawet odzywki są robione jak najbardziej w naszym stylu.

5. Jestem strasznym zboczeńcem. Może to nie jest dziwne jak na ten wiek, jednak czasami granicę są przeze mnie przekraczane. Uwielbiam czytać zboczone historię, pisać je a nawet rozmowa na takie tematy z inną osobą, nawet facetem, mi nie przeszkadza. Swobodnie mogę rozmawiać na typowo kobiece sprawy, jak okres, masturbacja czy typowe męskie dolegliwości  jak erekcja. Mam do tego swojego przyjaciela. Razem rozmawiamy na takie tematy.

6. Mimo mojego zboczonego charakteru jestem strasznie nieśmiała w co ludzie często nie wierzą. Jestem również lekko aspołeczna ponieważ zwykle nie lubię poznawac nowych ludzi. Po prostu dziwnie i niezbyt miło czuje się w towarzystwie kogoś nowego lub zbyt dużej ilości osób. Jestem tak nieśmiała, że mój głos podczas mówienia "dzień dobry" kasjerce staje się .... dziwny. Bardzo.

7. 20 grudnia 2011 roku. Od tej daty aż do teraz jestem w kiepskiej formie psychicznej która nie była diagnozowana przez psychologa czy chuj wie kogo. Co to znaczy? Sama zdałam sobie sprawę z tego że jest ze mną co raz gorzej. Jednak dzięki najwspanialszym osobom jakie kiedykolwiek miałam okazję poznać, jest coraz lepiej. Długo miałam problemy z samookaleczaniem i nałogowo brałam tabletki nasenne czy przeciwbólowe. Teraz jest już lepiej. ^^

8. Nie lubię gdy ktoś za mnie płaci. Źle się z tym czuję. Brzuch zaczyna mnie boleć a palce swędzieć. Nie wiem czemu akurat palce. Tak było zawsze.

9. Mam wielu crush'ów ze sławnych osób i zmyślonych.
-Tom Felton (Draco Malfoy/ HP)
-Zayn Malik (1D)
-Andy Biersack (Black veil brides)
-Gerard Way (My Chemical Romans)
-Niall Horan (1D)
-Ashley Prudy (BVB)
-Christian Coma (BVB)
-Oliver Quinn (komiks Arrow)
-Bruce Wayn (Batman)
-Dick Grayson (Robin/ Nightwing)
-Shun (Bakugan)
-Ashton Irwin (5SOS)
-od niedawna Calum Hood (5SOS) to przez te wszystkie fanficki...
-Barry Allen ( komiks/serial Flash w obu go kocham)
-Peter Parker (Spiderman)
-Joker (Batman)
-David Tennant (Doctor who)
-Matt Smith (Doctor who)
To już chyba wszyscy<3

10. Przez moją rodzinę (oprócz taty i cioci) jestem brana za wariatkę. Uwielbiam ciężką muzykę z klasyków rocka jak i tych nowych zespołów. Słucham też metalu tak samo jak vocaloidów. Nie przesadzam. Mama mówi mi to za każdym razem prosto w twarz tak samo brat xD  kocham horrory i czasem faktycznie moje rysunki są makabryczne. Dlatego przestałam je pokazywać ludziom xD uwielbiam horrory, creepypasty, książki i wszystko inne co jest w tematyce makabrycznej.

11. Mimo mrocznej natury uwielbiam słodkie, urocze zwierzątka czy rzeczy. W moim pokoju jest wiele pluszaków, które są w jakiś sposób dla mnie ważne <3 Kocham też świat fantasy.

12. Jestem przez niektórych nazywana nerdem nie z powodu ocen a zainteresowania serialami i filmami o tematyce since fiction. Star warsy, star trek, gwiezdne wrota i oczywiście najważniejszy Doctor Who. Uwielbiam to że po dawno skończonym sezonie w nowych pojawiają się informacje o tym starym. Tak jak to że Doctor płakał na ostatniej części HP z powodu imienia córki Hermiony i Rona. To jest niesamowite jak w jednej nic (z pierwszego punktu widzenia) nie znaczącej rozmowy można się czegoś ciekawego dowiedzieć <3

13. Kocham bajkę Reksio. Jako dziecko zbierałam gry z tym właśnie pieskiem i nadal lubię w nie grać. Uwielbiałam też kręcika, a odcinki nadal mam na kasecie VHS. ^^

14. Nie lubię dzieci. Nie wiem czemu ale mnie obrzydzają, wkurwiają i mam ochotę je zatłuc. -.-

15. Jestem wielkim leniem. Nie wychodzę z pokoju jeśli nie jest to konieczne. (toaleta) Nie spalam energii więc nie jem a w moim pokoju zawsze jest butelka wody.

16. Jestem dumna z mojej bladej cery, jednak czasami jest to dość problematyczne zwłaszcza gdy chce się dobrać odpowiedni podkład czy puder. To bardzo trudne...

17. Moimi ulubionymi kolorami są czarny, niebieski, biały i szary. Jak również wszystkie zimne barwy.

18. Mimo natury marźlucha, uwielbiam zimę. Kocham tą porę roku, jest piękna i bardzo potrzebna. Kocham. kocham. kocham <3

19. Bardzo chciałabym mieć węża, jednak z powodu zimnych dłoni nie mogłabym go dotykać. ;-; Ogólnie jestem bardzo lubiana przez zwierzęta i nie ma takiego który by mnie nie lubił. Nie umiem zdecydować czy bardziej jestem kociarą czy psiarą jednak moim ulubionym zwierzęciem bezkonkurencyjne jest wilk.

20. Nienawidzę swojego charakter który bardzo często sprawia komuś przykrość;-;

Bardzo trudno było mi z niektórymi punktami ale było nawet zabawnie :p

Więęc nominuje:
Nikogo. xD ZUAAAAAAAA as fuck. Bayooo

Uh czej chwila jest sprawą nie mam ostatnio co czytać. Więc jak byście chcieli zareklamować swoje blogi albo kogoś kogo czytacie to śmiało. Chętnie przeczytam :* to już wszystko papa aniołki <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz